דניאל חיים עובדת בתחום המשכנתאות כבר שנים רבות, ומובילה את תחום ניהול הלקוחות בחברת MyMoney. היא מלווה את הלקוחות לאורך כל הדרך – מההתייעצות הראשונית ועד הרגע שבו הכסף נכנס לחשבון. “התפקיד שלי הוא לדאוג שהלקוח יקבל פתרון שמתאים בדיוק לצרכים שלו”, היא מספרת, “זה כולל התאמת מסלול הלוואה, טיפול בחוזים ובביטוחים, וגם הסתכלות קדימה – כי לעיתים אנחנו מתכננים כבר בשלב הראשון את הצעד הבא בעוד שנה־שנתיים”.
לדניאל תואר ראשון בכלכלה ומנהל עסקים. היא מדגישה כי מה שמניע אותה הוא לא רק היכולת לסגור עסקה, אלא הרצון לראות את טובת הלקוח: “חשוב לי שהלקוחות יקבלו תנאים טובים באמת, לא רק פתרון זמני. הרבה מהם חוזרים אלינו בהמשך לתהליכים נוספים”.
מעבר לכלים המקצועיים והידע הפיננסי, דניאל רואה בעבודתה שליחות: “זה לא רק לתת משכנתא או הלוואה – אלא להבין את הצורך האמיתי של הלקוח, לחשוב קדימה ולצאת ביחד לתהליך נכון ומשתלם”.
במהלך עבודתה, מספרת דניאל, היא פוגשת לקוחות רבים שהמערכת הבנקאית מתקשה לתת להם מענה. “בנקודה הזו אנחנו פונים לחברות כמו קרדיט 360”, מסבירה דניאל, “שיודעת לייצר פתרונות יצירתיים וגמישים, מבלי לחרוג מהגבולות הברורים שלה. זה מעניק ללקוחות מסגרת בטוחה, ומאפשר להם להתקדם לעתיד פיננסי טוב יותר. העבודה מול קרדיט 360 היא חוויה טובה – יש זמינות, יש הענות, יש יצירתיות, והבנה עמוקה של התיקים. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה מלא ובאווירה טובה”.