כבר 18 שנה שאלון סלע חי ונושם את עולם המשכנתאות. “אבל אני לא קורא לזה ‘משכנתאות’, הוא אומר, “אני מעדיף להתייחס לזה כאל תחום המימון והפתרונות הפיננסיים, באופן הוליסטי, כשהמטרה שלי היא להתאים לכל לקוח את הפתרון המדויק לו – גם במצבים מורכבים”.
לאורך השנים צבר סלע ניסיון רחב בעבודה עם בנקים וחברות חוץ־בנקאיות, והוא יודע לזהות את היתרונות והחסרונות של כל גוף. “אני בוחר למי לפנות לפי הצרכים של הלקוח. לא תמיד זה בנק, לפעמים זה גוף מימון שאינו בנק, והכי חשוב שהפתרון יהיה מותאם אישית”.
לדברי סלע, קרדיט 360 היא פרטנרית יוצאת דופן: “אני מרגיש שיש פה שותפות אמיתית. אנחנו בונים ביחד את התמהיל הנכון ללקוח, מתוך הסתכלות רחבה על המצב שלו – לא רק על המספרים. אצל קרדיט 360 העמלות לפתיחת תיק והעלויות הנלוות סבירות מאוד, והריביות אטרקטיביות יחסית לשוק. גם בכל מה שקשור לעמלות פירעון מוקדם – הם דואגים שהן יהיו מינימליות, מתוך מחשבה על טובת הלקוח לטווח ארוך. הם מביאים המון יצירתיות לשולחן ופתוחים לשיח פורה. יש עם מי לדבר, ויש לי כיועץ פרטנר אמיתי. אחרי שהגשתי תיק, אני יכול לשבת עם מי שבדק אותו ולעבור ביחד על כל פרט. זו לא רק מערכת שמקבלת מסמכים – זו מערכת אנושית שמבינה את הלקוח”.
מה שמנחה את סלע, לדבריו, לאורך כל הדרך הוא עיקרון של win–win. “אני לוקח רק תיקים שאני מאמין בהם. מבחינתי, עסקה טובה היא כזו שכל הצדדים יוצאים ממנה מרוצים – הלקוח, הגוף המממן, וגם אני כיועץ. אם אין פה שיפור אמיתי ללקוח, אין עסקה. אני מאמין שעם עבודה נכונה – אפשר לבנות ללקוחות בסיס פיננסי חדש ולסלול להם דרך קדימה”.