מספרים ואנשים עניינו את אדיב געס מגיל צעיר, ובתפקידו הנוכחי כאחראי על מערך השירות והטיפול בלקוחות בקרדיט 360, הוא משלב בין שני התחומים – ועושה זאת עם חיוך גדול. אדיב מלווה את הלקוחות לאורך תהליך הטיפול במשכנתא, החל מבדיקות ראשוניות ועד לנושא הביטחונות והתיקים.
“אני אוהב את עולם המשכנתאות, זה תחום דינמי ומרתק שמשלב מספרים, אנשים והרבה אתגר”, הוא אומר. “אני מרגיש שאני תורם בחיבור בין העולם הפיננסי לבין הקשר האישי עם הלקוחות. אני משתדל להביא לתפקיד את האנושיות, את ההבנה ואת הסבלנות שהלקוחות צריכים בתהליך מורכב כל כך”.
מהמערכת הבנקאית לקרדיט 360
כבר מגיל צעיר אדיב גילה עניין רב במתמטיקה ובמספרים. במהלך שירותו הצבאי כלוחם, הוא התחיל לקרוא ספרות כלכלית, ובהמשך, בחר באופן טבעי בתחום הכלכלה כמסלול מקצועי. “תמיד אהבתי מתמטיקה, אבל חיפשתי תחום שמשלב בין האתגר המספרי לבין העולם המעשי והדינמי של הכלכלה”, הוא מספר. “כך הגעתי לעולם המשכנתאות והאשראי, ומאז אני מרגיש שזה המקום הנכון עבורי”.
הוא החל את דרכו המקצועית בבנק מזרחי טפחות, שם עסק בתחום האשראי והמשכנתאות. במסגרת תפקידו, הוא עסק הן בהוצאת אישורים עקרוניים במשכנתא והן במתן שירות ללקוחות לאחר קבלת המשכנתא, וצבר ידע רב בביטחונות, בתפעול הלוואות ובהיבטים נוספים בתחום האשראי.
אל קרדיט 360 הגיע אדיב לאחר שחיפש תפקיד שיאפשר לו לשלב אתגרים פיננסיים מורכבים עם עשייה אישית. “רציתי מקום שירגיש כמו בית, עם שירות אישי ואיכותי ללקוחות, בלי התחושה המרוחקת של הבנקים הגדולים”, הוא מסביר.
היחס האישי הוא לא רק חלק מהעבודה השוטפת של אדיב, אלא גם ערך מרכזי שהוא מביא עמו. “אני מאמין בלתת שירות בגובה העיניים, בלהבין את הלקוחות באמת ולהעניק להם פתרונות מדויקים שמותאמים אישית לצרכים שלהם. אנחנו לא רק מסתכלים על מספרים יבשים, אלא ממש מתחברים לאנשים ולסיפורים שלהם, והכל עם יחס של בנקאות פרטית ללקוח”, הוא מוסיף.
מעבר לפיננסים: שילוב של אנושיות ומקצועיות
מלבד מקצועיותו, אדיב ידוע במשרד גם בשל האנרגיה החיובית שהוא מביא עמו. “אני אוהב להכניס שמחה וצחוק למשרד, זה חשוב לאווירה ולעבודה השוטפת”, הוא אומר. “יש כאן אווירה של משפחה אמיתית, וזה בדיוק המקום שאני מרגיש שאני יכול לתרום לו”.